Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen


Vragen over levertijd en verzenden:

Vragen over betaling:

Vragen over Plastic stramien:

Overige vragen:

Retourneren

Garantie & klachten
 



Wat is plastic stramien?
 
Plastic stramien (ook wel plastic canvas genoemd) is een leuk materiaal waarmee je 3 dimensionale borduurwerkjes kunt maken. Plastic stramien heb je in verschillende groftes (van grof 5-mesh tot fijn 14-mesh), stugheid (super soft, standaard en ultra-stiff) en kleuren (alleen bij 7-mesh).
Onze borduurpakketten bevatten over het algemeen 7-mesh plastic stramien.


Wat is het verschil tussen de verschillende groftes plastic stramien?

Het plastic stramien is verkrijgbaar in verschillende groftes.
Namelijk 5, 7, 10 en 14 mesh.
Mesh geeft hierbij het aantal gaatjes per inch aan. 1 inch = 2,54 cm

5 mesh = 5 gaatjes per 2,54 cm
7 mesh = 7 gaatjes per 2,54 cm
10 mesh = 10 gaatjes per 2,54 cm
14 mesh = 14 gaatjes per 2,54 cm


Wat is het verschil tussen standaard en ultra-stiff plastic stramien?

Het plastic stramien verschilt qua stevigheid.
Het meest gebruikte stramien is Standaard plastic stramien. Kleine borduurwerken die geen extra stevigheid nodig hebben kunnen het beste met Standaard plastic stramien gemaakt worden.

Bij grotere borduurwerken zoals een tissuedoos of doosjes kunt u beter gebruik maken van ultra-stiff plastic stramien. Dit stramien is steviger dan standaard plastic stramien waardoor het een mooier eindresultaat zal geven.


Wat is het verschil tussen een GEKNIPT en een ONGEKNIPT pakket?

In GEKNIPTE pakketten is al het plastic stramien voor u op maat geknipt. 
U kunt dus gelijk beginnen met borduren.

In ONGEKNIPTE pakketten moet u zelf het plastic stramien op maat knippen.
Voor beginnende plastic stramien borduurders kan dit soms lastig zijn. 

   

 

Welk dikte wol kan ik het beste gebruiken bij 7-mesh plastic stramien?

Het beste kunt u pendikte 3,5 à 4 mm gebruiken.


Geldt auteursrecht op de patronen van GOGOstramien?

Ja, het is niet toegestaan om patronen te verveelvuldigen, opslaan in een geautomatiseerd gegevensbestand of openbaar maken, in enige vorm of op enige wijze, hetzij elektronisch, mechanisch, door fotokopieën, opnamen of enige andere manier, zonder voorafgaande schriftelijke toestemming van ons. 


Welk gereedschap heb ik nodig?

Als u zelf stramien gaat knippen dan is een goed scherp schaartje belangrijk. Wij gebruiken zelf een hobbyschaartje (handwerkschaartje of een stevig borduurschaartje).
Bij sommige borduurwerken moeten delen gelijmd worden. Het beste kunt u gebruik maken van een lijmpistool. Zie volgende link: 
https://gogostramien-webshop.nl/a-174430/lijmpistool-mini/


Welke naald kan ik het beste gebruiken?

Een stompe borduurnaald nr. 18


Ik heb geen bevestigingsemail ontvangen na het plaatsen van mijn bestelling.

Controleer eerst uw map Ongewenste post. Het kan zijn dat uw bevestigingsemail daarin is terecht gekomen. Vooral bij hotmail accounts kan dit voorkomen.

Een bevestigingsemail wordt automatisch verzonden. Als u geen bevestigingsemail heeft ontvangen en hij zat niet in de map ongewenste post stuur ons dan een e-mail. Het kan bijvoorbeeld ook zijn dat uw emailadres niet juist was. Uw bestelling is bij een foutief e-mailadres namelijk wel bij ons aangekomen, maar wij weten niet dat uw e-mailadres niet correct is.


Welke betaalmethodes hebben jullie?

 
Het verschuldigde bedrag kan op 4 manieren betaald worden:
1. Vooraf overmaken per bank op rekeningnummer NL 22 INGB 0006779439 t.n.v. GOGOstramien te Epe o.v.v. uw ordernummer.
BIC: INGBNL2A
2. Paypal. Er wordt 50 eurocent in rekening gebracht voor deze betaalwijze.
3. Ideal.
4. Mistercash (Bancontact). Dit is een betaalwijze die vooral gebruikt wordt in België.

Zodra uw betaling ontvangen is zal uw bestelling verder in behandeling worden genomen.

Als ik via Ideal, Mistercash en Sofortbanking betaal dan zie ik niet jullie rekeningnummer. Hoe kan dit?
 
Om Ideal, Mistercash en Sofortbanking betalingen te kunnen ontvangen maken wij gebruik van Sisow.
Sisow is één van de 17 Collecterende Payment Service Providers in Nederland die online ondernemers diensten bied voor veilig online betalen.
Het te betalen bedrag wordt ontvangen op het rekeningnummer van Sisow. Sisow betaalt dit vervolgens weer uit aan GOGOstramien.
Op uw afschrift staat het rekeningnummer van Sisow weergeven (NL 40 INGB
0654880735). Dit is dus correct.


Hoeveel kost het om mijn bestelling te laten versturen?
 
Nederland
Vast bedrag van 5,75 euro.
Franco levering vanaf 50 euro.
 
België
Vast bedrag van 9,00 euro.
Franco levering vanaf 100 euro.
 
Duitsland
Vast bedrag van 9,00 euro.
Franco levering vanaf 100 euro.

 
Ongeacht de grootte van de bestelling !!
 
Waarom hanteren jullie een minimaal bestelbedrag?

I.v.m. verpakkingskosten, administratiekosten, bankkosten en handelingskosten hanteren wij een minimaal bestelbedrag van 7,50 euro.
 


Wat is de levertijd van de producten?

Uw bestelling zal verzonden worden na betaling. U heeft uw producten het snelste in huis als u betaalt via iDeal, Mistercash of Paypal. 

Besteld en betaald voor 14:30 uur op maandag t/m vrijdag dan zal uw bestelling dezelfde dag nog worden verzonden.

Als u gebruikt maakt van "Vooraf overmaken" of "Overboeking" dan zal de levertijd van uw bestelling langer zijn.

U wordt op de hoogte gebracht d.m.v. een e-mail als wij uw betaling hebben ontvangen. U wordt ook op de hoogte gebracht d.m.v. een e-mail als uw bestelling is verzonden.
Aan de omschreven levertijd kunnen geen rechten worden ontleend. Indien de levertijd langer mocht zijn dan hier aangegeven dan ontvangt u hierover bericht.

 

Welke wijzen van verzenden hebben jullie?

Pakket
Uw pakket wordt verzonden met PostNL. 
U ontvangt een email zodra uw bestelling is verzonden.
Hierin vindt u een track en trace code.
Door op de link te klikken in de email kunt u zien wanneer u het pakketje kunt verwachten.
U bent direct op de hoogte van de status van uw pakketzending.
LET OP: vandaag verzonden? Vanaf 20:00 uur is uw zending te volgen.

Brievenbuspakje
Een brievenbuspakje is een klein pakje dat door de brievenbus past.
Het kan dus altijd bezorgd worden, ook als de ontvanger niet thuis is. 
U ontvangt een email zodra uw bestelling is verzonden.
Hierin vindt u een track en trace code. 
Door op de link te klikken in de email kunt u zien wanneer u het pakketje kunt verwachten.
U bent direct op de hoogte van de status van uw brievenbuspakjezending.
LET OP: vandaag verzonden? Vanaf 20:00 uur is uw zending te volgen.

Bestellingen gedaan vanuit België of Duitsland worden verzonden met pakketpost.
U ontvangt een email met de track en trace code zodat u uw bestelling kunt volgen.
Levertijd 1 à 2 werkdagen.

 
Wat zijn staffelprijzen?

Voor sommige producten gelden staffelprijzen. Als u van dat product meer koopt dan krijgt u korting.


Hoe kom ik aan een kortingscode?

Wij geven weleens een kortingscode weg in één van onze nieuwsbrieven. Schrijf u dus in voor onze nieuwsbrief als u wilt profiteren van een leuke korting.

De kortingscode kunt u vervolgens invoeren tijdens het bestelproces in onze webshop. De korting zal dan automatisch worden verrekend.


Hebben jullie een winkel die ik kan bezoeken?

Wij hebben alleen een internetwinkel.
Maar uiteraard is het mogelijk om ons te bezoeken.
Neem contact op via email of per telefoon om een afspraak te maken.
U kunt bij ons pinnen en contant betalen.
LET OP: Het is 2 trappen naar boven lopen.  



Leveren jullie ook aan winkels/bedrijven?

Wij zijn geen groothandel. Wij leveren alleen aan particulieren.



Retourneren.

“U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa 6,95 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van uw vervoerder. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan ons geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via info@gogostramien-webshop.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.”

Producten die zijn uitgezonderd van herroepingsrecht.
Boekjes en losse patronen zijn uitgezonderd van herroepingsrecht. 
Deze producten kunnen gemakkelijk gekopieerd worden. Om deze reden kunnen deze producten niet worden geretournee

 

Garantie

Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.


Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@gogostramien-webshop.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via
Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

 

Btw verlegging

Meer info? Klik hier.






 
Wij gebruiken cookies om de gebruikerservaring te verbeteren of om advertenties te kunnen tonen. Door gebruik te maken van deze website ga je hiermee akkoord. Privacy & Cookiebeleid
SLUITEN